Search:

Type: Posts; User: rockgremlin

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.08 seconds.

  1. Thread: Stocks

    by rockgremlin
    Replies
    771
    Views
    74,559

    Yes, I too would like to know what is meant by...

    Yes, I too would like to know what is meant by "crowded trades."

    If I'm an investor, I wanna put my money where it is going to get the most bang for the buck, regardless of political ideology....
  2. Thread: Stocks

    by rockgremlin
    Replies
    771
    Views
    74,559

    Hmmmm....interesting analysis. So I can...

    Hmmmm....interesting analysis.


    So I can conclude that those with political aims don't like to make money then? Seems to me that anybody with half a brain would want to put profits over...
  3. Replies
    1
    Views
    29

    :haha: Hooooooo boy!! If I had a quarter...

    :haha: Hooooooo boy!!


    If I had a quarter for every time a thread like this got started I could retire to Parowan...
  4. Replies
    0
    Views
    92

    Fatality near Angel Point Cove

    A 40-foot freefall claims the life of 33-yr-old woman yesterday morning. Wonder which slot was she traversing....?

    ...
  5. Replies
    4
    Views
    164

    Fort Douglas?

    Fort Douglas?
  6. Replies
    89
    Views
    7,857

    Lol I'm equal parts impressed and flattered that...

    Lol I'm equal parts impressed and flattered that you would go back to previous posts to dig that comment out. :lol8:

    I decided that since so many people recommended that I stick with it and it...
  7. Replies
    2,279
    Views
    99,462

    94057 94058

    94057

    94058
  8. Replies
    89
    Views
    7,857

    [eye roll emoji] I liked The Wire. I watched...

    [eye roll emoji] I liked The Wire. I watched every episode. I just didn't like it as much as Breaking Bad.

    And I agree about Ron Howard.
  9. Replies
    89
    Views
    7,857

    It's on Amazon Prime for two bucks per episode. ...

    It's on Amazon Prime for two bucks per episode.

    Viewership rates it 2/5 stars out of 35 ratings...
  10. Replies
    63
    Views
    5,534

    https://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/20...

    https://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2012/02/hSbE0.gif


    Still baffled at how you can decide your gender just because of who you claim to "identify with." This "woman" has a frickin'...
  11. Replies
    6
    Views
    144

    Send it, bro. :cool2:

    Send it, bro. :cool2:
  12. Replies
    63
    Views
    5,534

    While I applaud the effort, it looks like this...

    While I applaud the effort, it looks like this lawsuit will unfortunately get mired down in red tape and then ultimately dismissed. The end of the article states that the ACLU has volunteered to step...
  13. Replies
    418
    Views
    37,233

    Apparently not. "Midnight Mel" just bolted...

    Apparently not.

    "Midnight Mel" just bolted for MSU for realsies, leaving CU scrambling for a new coach.
    ...
  14. Replies
    2,279
    Views
    99,462

    Why does Shiff always look like he's watching a...

    Why does Shiff always look like he's watching a horror movie? :eek2:
  15. Replies
    505
    Views
    14,924

    Yeah well......they had it in for him when he...

    Yeah well......they had it in for him when he interrupted Jerry Nadler in the opening minutes of the impeachment hearing:
    ...
  16. Replies
    3,237
    Views
    567,318

    93885 ...

    93885

    ...
  17. Replies
    1,318
    Views
    79,880

    Outstanding. Glad it's going down in...

    Outstanding.

    Glad it's going down in bloodless fashion. The last thing us 2nd Amendment supporters need is a riot.
  18. Replies
    3,237
    Views
    567,318

    ^^^That is voodoo! :eek2:

    ^^^That is voodoo! :eek2:
  19. Replies
    28
    Views
    1,262

    [Wanted] I started reading this on the collective advice...

    I started reading this on the collective advice within this thread. I'm half way through and loving every word of it.

    Incredible book, a must read. :2thumbs:
  20. Replies
    267
    Views
    19,000

    Here's why football is dying a slow death:...

    Here's why football is dying a slow death: Chronic Traumatic Encephalopathy (CTE)

    Check out these brain sections from advanced stage CTE sufferers. :eek2:


    Top row = Normal Brain, Bottom Row...
  21. Replies
    26
    Views
    958

    It's a pretty good schedule (Except for the...

    It's a pretty good schedule (Except for the crappy non-conference part).

    Arizona State in Tempe will be tough but all the rest look winnable since we've got Washington and USC in RES.
  22. Replies
    1,318
    Views
    79,880

    OK, so for those of you playing along at home,...

    OK, so for those of you playing along at home, here are the main issues under consideration by Virginia's Democratic leadership:


    1. Background checks for gun owners

    2. Enactment of "Red...
  23. Replies
    1,318
    Views
    79,880

    So they're saying that armed Right-wing militias...

    So they're saying that armed Right-wing militias could storm the State Capitol and kick off a "second Civil War..."


    Do you believe that will happen? I can't see it getting that far.

    To what...
  24. Replies
    1,318
    Views
    79,880

    I don't think it's going to be as nasty as the...

    I don't think it's going to be as nasty as the Virginia gov't is preparing for it to be.


    Knock on wood...
  25. Replies
    3,237
    Views
    567,318

    ^^^LOL I thought I was the only one. :lol8::lol8:

    ^^^LOL I thought I was the only one. :lol8::lol8:
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4